کلیه محصولات جوانساز ضدپیری و آب هیدروژن ساز برند هانوفل دارای گارانتی و خدمات پس از فروش طبق مفاد موجود در کارت گارانتی خود میباشند. لطفا کارت گارانتی محصول خود را به دقت مطالعه نموده تا از مفاد آن آگاه شوید و همچنین با مطالعه دفترچه راهنمای محصول از هشدارها ونحوه صحیح استفاده ازدستگاهها اطلاع یابید .
کلیه دستگاهها از تاریخ ثبت در سامانه شامل گارانتی و خدمات میباشند لذا مشتریان محترم میبایست در سامانه زیر اطلاعات و شماره سریال محصول خود را ثبت نمایند.تاریخ خرید و سریال دستگاهها در سامانه فروش قبلا ثبت شده لذا خواهشمندیم پس از خرید در اسرع وقت گارانتی دستگاه خود را در سامانه فعال بفرمایید تا خدشه ای در خدمات رسانی به شما وارد نگردد.
در طول زمان پوشش گارانتی کلیه خدمات برای مشتریان رایگان خواهد بود .
پس از پایان گارانتی کلیه خدمات یا قطعات مصرفی با پرداخت هزینه بر اساس تعرفه انجام میگیرد .
به عنوان قانون کلی برای تمام دستگاهها آسیب فیزیکی به محصول مانند ضربه - شکستگی - شسشتشوی قطعات الکترونیکی موارد خارج از گارانتی بوده و با پرداخت هزینه خدمات رسانی میگردد.
تاکید : قراردادن نوشیدنیهای گازدار در دستگاه آب هیدروژن ساز باعث از بین رفتن گارانتی آن میگردد .
جهت اعلام خرابی و یا نیاز به راهنمایی میتوانید در ساعات اداری اعلام شده با تلفنهای شرکت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق فرم تماس پیام ارسال نموده ویا از طریق چت پشتیبانی آنلاین به خدمات دسترسی داشته باشید.
با سپاس از اینکه به خانواده ی هانوفل پیوستید . جهت فعالسازی گارانتی خود و استفاده از خدمات رایگان و پشتیبانی قطعات لطفا فرم زیر را با اطلاعات صحیح خود تکمیل نموده و مدل دستکاه آب هیدروژن و شماره سریال روی جعبه را مطابق با تصویر در باکس وارد نمایید .