محصولات جوانسازی - ضد پیری و دستگاه آب هیدروژن ساز هانوفل را میتوانید در صورت باز بودن فروش از سایت هانوفل تهیه بفرمایید یا از دیجیکالا . جفت جور . و بسیاری از فروشگاههای آنلاین سراسر کشور همینطور فروشگاههای لوازم پزشکی و داروخانه ها که هر کدام سیاستهای خاص خود را دارند. در این متن به خرید مستقیم از فروشکاه هانوفل و فوانین مربوطه میپردازیم:
پس از انتخاب محصول و وارد نمودن اطلاعات کاربری و آدرس ارسال نوبت به پرداخت میرسد.فروشگاه جفت جور متد های مختلف پرداخت را برای رفاه حال مشتریان در اختیار قرار داده است.
روشهای پرداخت در هانوفل عبارتند از :
۱ - پرداخت از طریق درگاه آنلاین سداد بانک ملی : کلیه کارتهای شتاب با استفاده از رمز دوم یا رمز پویا ( در این روش هزینه ی حمل برای مشتری تهران رایگان است )
۲ - پرداخت از طریق درگاه آنلاین زرین پال : کلیه کارتهای شتاب با استفاده از رمز دوم یا رمز پویا .
۳ - پرداخت از طریق واریز به حساب یا کارت به کارت : در این روش شماره حساب یا کارت فروشگاه در سایت به شما نمایش داده شده و شما مبلغ فاکتور را از طریق دلخواه به آن واریز نموده و کد پیگیری را در فیلد مشخص شده وارد میکنید . و سپس دکمه ی ادامه را میزنید .
۴ - پرداخت در محل با دستگاه پوز : در این روش هزینه ی حمل میبایست توسط خریدار قبل از ارسال کالا پرداخت شود.
۵ - پرداخت اقساطی : برای این پرداخت باید با کارشناسان فروش هماهنگی لازم انجام گیرد . بطور کلی چکهای مورد توافق اقساط از یک دسته چک سیادی مشتری دریافت می گردد که به تاریخ سررسید آنها به عنوان قسط مشتری پاس خواهند شد.روند کار به صورت حضوری و اقساط دارای بهره بانکی می باشند .
انتخاب نحوه ارسال کالا :
انتخاب های مشتری درهنگام ثبت سفارش :
۱ - ارسال رایگان پیک تهران ( فقط پرداخت آنلاین و یا واریز به حساب )
در این روش کالا با الو پیک برای مشتری ارسال شده و مشتری هزینه ای نمی پردازد .زمان ارسال کالا در تهران عموما بسته به ساعت سفارش بین ۳ الی ۲۴ ساعت هماهنگ می شود . ب توجه : برخی کالاها در توضیحات خود زمان ارسال طولانی تری را اعلام نموده اند .
۲ - ارسال با پیک تهران هزینه ارسال به عهده مشتری ( پرداخت در محل )
در این روش کالا با پیک تهران برای مشتری ارسال شده و مشتری هزینه ی حمل را به صورت پیش پرداخت می کندو مبلغ اصل فاکتور را در محل با دستگاه پوز و کارت بانکی پرداخت میکند.زمان ارسال کالا در تهران عموما بسته به ساعت سفارش بین ۳ الی ۲۴ ساعت هماهنگ می شود.
۳ - ارسال پست سفارشی به سرتاسر ایران ( هزینه به عهده مشتری )
این روش فقط برای پرداختهای آنلاین و یا واریز به حساب امکان پذیر است . ارسال کالا حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد و مشتری ظرف مدت ۲ تا حداکثر ۵ روز کاری کلای خود را دریافت می کند .تعرفه ی پست بر اساس هزینه پست رسان و به صورت پس کرایه به طور اتوماتیک نسبت به شهر مقصد محاسبه خواهد شد .
شرایط بازگشت کالا و استرداد وجه:
اگر مشتریان محترم بنا به دلایلی پس از تحویل گرفتن کالا از خرید خود منصرف شدند میتوانند کالای خریداری شده را ظرف مدت یک هفته پس از خرید سایت؛ بازگشت داده، وجه پرداخت شده را بازپس گیرند. (توجه داشته باشید این امر پس از باز کردن آکبند جعبه مقدور نیست.)
ارائه شماره سفارش و فاکتور خرید برای این کار الزامی می باشد.
کالای برگشتی برای هر امری باید دارای پک بصورت کامل و اولیه باشد و بسته بندی باید سالم وبارکدها نیز غیر مخدوش و قابل خواندن باشند.
بازگشت کالا و هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می باشد و کالای عودتی بصورت پسکرایه تحویل گرفته نمیشود.
عودت وجه فاکتور به مشتری ۷۲ ساعت کاری زمان نیاز دارد و در این مدت مبلغ بصورت پایا و یا ساتنا به حسابی به نام خود خریدار برگشت داده می شود و شماره حساب به همراه عکس کارت ملی خریدار میبایست توسط مشتری برای شرکت واتساپ و یا ایمیل شود .
مهلت تست:
دریافت کالا از پیک تهران به منزله پلمپ بودن آن است و درصورت دریافت ؛ تحویل کالا بصورت پلمپ به مشتری تلقی میگردد .مشتری موظف است که کالای باز بدون پلمپ و یا در شرایط مخدوش را تحویل نگرفته و مراتب را به شرکت اطلاع دهد.
محصولات ؛ دارای گارانتی سلامت و شامل ۲۴ ساعت مهلت تست طی شرایط قوانین و مقررات می باشند و این ۲۴ ساعت بر اساس زمان تحویل محاسبه می گردد . اگر کالای خریداری شده پس از تحویل و باز شدن دارای نقص فنی باشد، مشتری موظف است مراتب این خرابی و نقص را ظرف مدت ۲۴ ساعت به اطلاع شرکت برساند تا هماهنگی جهت تعویض یا عودت کالا انجام گیرد ( توجه داشته باشید که کالاهای مصرفی و یا قسمت های مصرفی کالاها مانند : کابل و شارژر و کنترل و بند و جعبه و دفترچه بصورت پک کامل اولیه …میبایست همراه دستگاه عودت داده شوند.) برای اطلاع رسانی به شرکت کلیه ی راه های تماس قابل قبول میباشد و در روزهای تعطیل و یا خارج از ساعت کاری مشتری میتواند از طریق ارسال تیکت - فرم تماس باما یا ایمیل اقدام نماید و خرابی را اعلام نماید. در غیر این صورت با گذشت ۲۴ ساعت کالا غیر قابل تعویض بوده و مسئولیتی بر عهده فروشگاه هانوفل نمی باشد. البته محصول کماکان تحت پوشش گارانتی اصلی خود میباشد و مشتری میتواند خدمات گارانتی خود را از شرکت درخواست کرده و خدمات بگیرد.
اگر کالای مورد نظر از جهت رنگ، مدل، ظرفیت و.. با سفارش شما مغایرت داشت ؛ قبل از بازکردن جعبه با شرکت تماس بگیرید تا جهت رفع مشکل اقدام شود. .
درصورت نقص فنی هزینه حمل مربوط به تعویض به عهده فروشگاه هانوفل میباشد.
در صورت اعلام نقص فنی یا مغایرت توسط مشتری در مدت ۲۴ ساعت ؛ کالا با یکی از روشهای حمل باید به فروشگاه عودت داده شود و توسط کارشناس فروشگاه هانوفل ارزیابی و بررسی شود ؛ اگر اشکال موجود در اثر استفاده ناصحیح مشتری مانند استفاده از شارژ غیر مناسب - آب خوردگی، ضربه خوردگی - سوختگی و یا تلاشی برای باز کردن کالا انجام شده باشد و یا کالا دارای آسیب فیزیکی مرتبط با استفاده ی مشتری باشد مورد قبول واقع نبوده و کالا به مشتری عودت داده خواهد شد و در غیر این صورت کالا برای مشتری تعویض شده و با کالای نو جایگزین میگردد . در صورت عدم موجودی کالا وجه فاکتور به مشتری عودت داده خواهد شد.
توجه داشته باشید که کالا بصورت پس کرایه تحت هیچ شرایطی توسط فروشگاه دریافت نمی گردد.
ارائه شماره سفارش و فاکتور خرید برای هر امری الزامی می باشد.
در صورت عدم پیگیری کالای نیازمند تعویض و عودت داده شده و عدم دسترسی به مشتری ؛کالا میتواند تا مدت یک ماه در نزد شرکت نگهداری شود و بعد از آن فروشگاه هانوفل در قبال آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
درصورتی که در مدت گارانتی کالا تعویض گردد کالای تعویضی دارای ۲۴ ساعت گارانتی تست می باشد.
برای اطلاعات بیشتر هنگام خرید می توانید با شماره ی مشاوره ی سریع تماس حاصل نموده تا همکاران شما را راهنمایی کنند .